فولادسازی بریتانیا در معرض تهدید


: 1994

شرکت فولاد «تاتااستیل» در نظر دارد با متوقف کردن کلیه فعالیت هایش در بریتانیا، کارخانه های فولادسازی خود در این کشور را نیز به فروش برساند.

تاتااستیل در بریتانیا حدود ۱۵۰۰۰ پرسنل دارد. حدود یک سوم از این افراد در شعبه بندر تالبوت در ولز مشغول به کارند. اگر تصمیم شرکت هندی عملی شود، شغل این افراد در معرض تهدید جدی قرار خواهد گرفت و صنعت فولادسازی بریتانیا هم آسیب می بیند.

مدیران «تاتااستیل» در نشست روز چهارشنبه خود در بمبئی، پایین آمدن قیمت فولاد، هزینه های بالای تولید در بریتانیا و افزایش تصاعدی حجم واردات فولاد اتحادیه اروپا از چین را از دلایل ناکارآمدی شعبه بریتانیا خود عنوان کردند.

شرکت هندی که از سال ۲۰۰۷ شرکت فولاد بریتانیایی-هلندی «کروز» را خریده، سال گذشته هم سیاست تعدیل نیرو را اجرا کرده بود.

مقامات لندن و کاردیف در واکنش به این خبر گفته اند در مذاکره آتی با مدیران شرکت هندی تمام تلاش خود را برای حمایت از صنعت فولاد بریتانیا به کار خواهند بست.

آدرس ارتباطی ما

آدرس :شیراز - بلوار نصر - نرسیده به پل سردخانه - سمت راست - ساعت کار : 8 الی 17 عصر

شماره تماس : 37211916 - 37215963 071 - 

شماره موبایل : 09171180648 -09178000060-

ایمیل : info@valiasrcasting.ir
 

در یک نگاه

صنایع ریخته گری ولی عصر در سال 1349 در شیراز توسط آقای قدرت فتوحی تاسیس گردید.هدف اصلی از تاسیس کارگاه، تولیدقطعات آهنی و قطعات غیر آهنی مورد استفاده در صنایع خودرو سازی، صنایع دریایی، راه آهن ،صنعت، کشاورزی، آبیاری و سایر صنایع مرتبط می باشد.کارگاه ریخته گری ولی عصر با 10000 متر مربع زیربنا و شامل ساختمان اداری ، کارگاه های ریخته گری،آزمایشگاه ها و دارای 50 پرسنل می باشد.