نشست بروکسل برای مقابله بحران فولاد


: 1970

وزرا و نمایندگان صنعت فولادسازی سی کشور با هدف مقابله با بحران موجود در این بخش روز دوشنبه در بروکسل گردهم آمدند. در پایان این نشست شرکت کنندگان به راه حل مشخصی برای رویارویی با بحران دست نیافتند.

در این بین به چین این ایراد وارد آمد که سطح تولید بالایی دارد و برای صادرات فولاد یارانه در نظر گرفته است. شن دانیانگ، سخنگوی وزارت بازرگانی چین در این رابطه پاسخ گفت: «تولیدات چین تقاضای داخلی این کشور را تامین می کند. ما برای صنعت فولاد و تقویت صادرات، یارانه در نظر نمی گیریم. برای صادرات برخی تولیدات حتی میزان مالیات افزایش داده شده است.»

در این نشست آمریکا از چین خواسته تا سطح تولید فولاد خود را کاهش دهد. ایالات متحده چین را تهدید کرده در غیراینصورت این کشور با تحریم مواجه خواهد شد.

چین می گوید سطح تولید فولاد خود را حدود ۹۰ میلیون تن کاهش داده و در آینده نیز این کاهش تولید به رقم ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تن خواهد رسید.

آدرس ارتباطی ما

آدرس :شیراز - بلوار نصر - نرسیده به پل سردخانه - سمت راست - ساعت کار : 8 الی 17 عصر

شماره تماس : 37211916 - 37215963 071 - 

شماره موبایل : 09171180648 -09178000060-

ایمیل : info@valiasrcasting.ir
 

در یک نگاه

صنایع ریخته گری ولی عصر در سال 1349 در شیراز توسط آقای قدرت فتوحی تاسیس گردید.هدف اصلی از تاسیس کارگاه، تولیدقطعات آهنی و قطعات غیر آهنی مورد استفاده در صنایع خودرو سازی، صنایع دریایی، راه آهن ،صنعت، کشاورزی، آبیاری و سایر صنایع مرتبط می باشد.کارگاه ریخته گری ولی عصر با 10000 متر مربع زیربنا و شامل ساختمان اداری ، کارگاه های ریخته گری،آزمایشگاه ها و دارای 50 پرسنل می باشد.